Een veelzijdig team met passie voor accountancy

Over ons

Aandacht voor u en uw onderneming

Met onze persoonlijke aandacht en een proactieve houding gaan wij een stap verder dan enkel achteraf de cijfers presenteren. Vanuit real-time inzichten willen wij gezamenlijk uw ondernemerskansen vinden. Wij zijn graag uw sparringpartner en geven u een extra tool om de juiste beslissingen voor uw onderneming te nemen. Dat is meer dan accountancy alleen.

Dit doen wij op een nuchtere wijze en met een gezonde dosis humor. Doortastend, direct en ook duidelijk wanneer het moet, maar altijd met oog voor de mens en door middel van positieve communicatie. Persoonlijk en met de blik vooruit.

Mail mij uw vraag >>

Maak kennis met ons team

“Mijn motivatie om Yumell op te richten is de overtuiging dat accountants in de positie zijn om ondernemers en stichtingen vooruit te helpen, maar dat vaak niet doen. Yumell brengt daar verandering in. Wij vinden dat een accountant naast een ondernemer hoort te staan en kijken daarom graag samen met u naar kansen en mogelijkheden.”

Nanda Veenbergen AA ° Accountant/Partner

Nanda is ruim 25 jaar actief in het vak. Met functies als assistent-accountant, relatiebeheerder, accountant en partner bij diverse grote accountantsorganisaties heeft zij een grote expertise kunnen opbouwen over het midden- en kleinbedrijf en organisaties zonder winstoogmerk, waaronder fondsenwervende instellingen. De laatste jaren heeft zij zich toegelegd op de ontwikkeling van management rapportages voor het MKB en stichtingen. Doortastendheid, helderheid, structuur maar ook compassie en humor typeren haar werkwijze.

“Nanda en ik hebben dezelfde ideeën over hoe wij willen omgaan met klanten en de keuze om met Yumell te starten was dan ook snel gemaakt. De ondernemer bijstaan in hun bedrijfsvoering, is iets wat wij graag willen doen. Wij zijn makkelijk te benaderen en denken graag met je mee.”

Tessa Meijer ° Teamleider/Partner

Al meer dan 10 jaar verzorgt Tessa financiële administraties voor een grote diversiteit aan cliënten en adviseert zij hen over de praktische inrichting hiervan.

Haar werktempo, accuratesse en klantgerichtheid zijn haar kracht. Complexe zaken uitzoeken en begrijpelijk maken voor cliënten geven haar energie.

“Ik streef naar een optimale dienstverlening, waarbij de kwaliteit van het werk voorop staat.”

Drs. Carin van der Zee RA ° Teamleider

Als teamleider is Carin verantwoordelijk voor de jaarrekeningen, financiële administratie, rapportages en aangiften van cliënten. Haar focus ligt op een goede behartiging van de cliënt, waarbij de kwaliteit van het werk altijd voorop staat. Carin neemt graag zorg uit handen, hierdoor kunt u met uw vragen altijd bij haar terecht.

“Zorgen dat onze klanten en ons team niets tekortkomt, geeft mij energie.”

Pamela van Beek ° Assistent Accountant

Pamela brengt een aanstekelijke energie in alles wat ze doet, zo ook in haar werk. Vastberaden en met een grote mate van deskundigheid pakt zij uw administratie aan. Daarnaast is Pamela ook de ondersteunende kracht voor onze interne organisatie.

“Er komt veel kijken bij het aannemen van personeel. Yumell wil u graag het papierwerk en formaliteiten omtrent de salarisverwerking uit handen nemen zodat u zich kunt concentreren op de dingen die u écht leuk vindt: uw onderneming!”

Sander Valkenburgh RPP ° Salarisadviseur

Na een aantal jaren op de financiële administratie van de gemeente Den Haag en een hotelketen in Amsterdam gewerkt te hebben zet Sander in 1991 zijn eerste treden in het vakgebied van de salarisadministratie. Zijn ervaring in de salarisadministratie heeft hij opgedaan bij 3 van de Big 4-kantoren.

Sander staat ingeschreven bij het Nederlands Instituut Register Payroll Accounting (NIRPA) en mag hierdoor de titel RPP voeren, wat staat voor Register Payroll Professional. NIRPA draagt zorg voor de kwaliteitsborging van professionals die werkzaam zijn in het vakgebied van payroll. Sander moet jaarlijks voldoende PE-punten halen om hiervoor ingeschreven te kunnen blijven.

“Ik geniet ervan om passende oplossingen te vinden.”

Drs. Rene Koldenhof RA ° Registeraccountant

Rene heeft ruim 34 jaar internationale en nationale ervaring als accountant bij de Big 4 en bij MKB-kantoren in Nederland en in het buitenland en in diverse sectoren, waaronder handel, productie, dienstverlening en stichtingen.

Met zijn ervaring uit de controlepraktijk weet hij wat klanten nodig hebben bij de voorbereiding van vrijwillige en verplichte controles en kan hij ondersteuning bieden om dit proces te vergemakkelijken en de kosten te beheersen. Rene heeft eerder als Compliance-officer gewerkt voor een kantoor met AFM-vergunning. Binnen Yumell verzorgt hij ook de compliance-werkzaamheden.

“Ingewikkelde vraagstukken inspireren mij. Ik streef dan ook altijd naar een bevredigend en passend antwoord.”

 

Mariska Hendriksen-Tukker ° Assistent Accountant

Mariska staat ook wel bekend als energieke pitbull, een moeilijk vraagstuk laat zij dan ook niet zomaar los. Ze gaat door tot er een bevredigend en passend antwoord is gevonden. Haar jarenlange kennis vanuit de retail hoopt ze binnen Yumell toe te kunnen passen. Mariska houdt ervan om nieuwe vaardigheden op te doen en gaat geen uitdaging uit de weg. Met haar kennis van Marketing & Communicatie ondersteunt zijn Yumell ook bij deze werkzaamheden.

Niemand hoeft op zijn horloge te kijken om te weten dat het 10 uur is, tijd voor karnemelk… 

 

Nola ° Kantoorhond

Nola is toch wel de vrolijkste werknemer van Yumell. Al kwispelend begroet ze het bezoek en geeft hiermee de gasten een warm welkom. Ook zorgt ze gedurende de werkdag voor de nodige afleiding door met haar lieve ogen om een beetje karnemelk of koekje te vragen.